woensdag 23 augustus 2017

Verrassing!

Pas geleden zat ik het filmpje van Janas Bastelwelt op YouTube te kijken en toen kwam dit kaartje voorbij. Ik vond het kaartje zo leuk, dat ik hem graag een keertje na wilde maken (bij Stampin'Up! noemen wij dit CASE'n (dit betekent dat je iets van iemand namaakt, naar eigen inzicht aanpast en dat je diegene dan de credits geeft voor hetgeen zij verzonnen heeft)).


Mijn aandacht werd op dit kaartje gevestigd, omdat je duidelijk iets mist op het kaartje, maar.......


als je voorzichtig aan het labeltje trekt dan...........


komt het ijsje tevoorschijn. Is het niet geweldig! Snap je nu waarom ik hem graag na wilde maken?

Janas Bastelwelt dankjewel voor je inspiratie!


       
Cool Treats Stempelset
artikelnr:142982 
€ 33,=


     Frozen Treats Framelits
artikelnr: 142756
€ 33,=




Heb je vragen over dit project en/of over de producten van Stampin'Up!? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com




2 opmerkingen: