maandag 14 augustus 2017

Tote Bag!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, is YouTube een enorme inspiratiebron voor mij. Verschillende keren heb ik een zogenaamde "Tote Bag" voorbij zien komen en deze wilde ik gewoon maken. 




Voor dit tasje heb ik een stuk Fresh Floral DSP gebruikt en een stuk Whisper White cardstock. Ik heb het tasje versierd met de Daisy Delight stempelset, maar alles is natuurlijk mogelijk. Gebruik gewoon een set die je hebt. 

Er bestaan heel veel filmpjes met uitleg over hoe je een Tote Bag kunt maken, maar ik heb er mijn eigen draai en afmetingen aan gegeven. Het was even stoeien en rekenen, maar dit is hem geworden. Is hij niet schattig geworden? Ik ben er echt heel erg trots op. 

Wil jij ook zo'n Tote Bag maken? Kom dan naar mijn workshop op 29 augustus a.s., want naast de twee kaarten die wij dan gaan maken met de Fabulous Flamingo stempelset, gaan wij ook dit tasje maken.

Voor meer informatie en/of om je op te geven, kun je een mailtje sturen naar danielle.kassing@gmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten