donderdag 3 augustus 2017

Hostess set! (2)

Afgelopen maandag stond er een kaartje op mijn blog met de Hostess Set Tranquil Tulips. Graag wil ik vandaag een mannelijke versie laten zien met dezelfde stempelset.


Alleen al door de kleuren Night of Navy (blauw) en Old Olive (groen) is de kaart een stuk mannelijker. Persoonlijk vind ik het altijd lastig om een kaartje te maken voor een man, maar volgens mij is deze wel gelukt. Wat vind jij?


Ik heb de Layering Circle Framelits gebruikt om het kleine schulprandje te maken achter de tulpen. De DSP die ik gebruikt heb, is helaas retired, maar het papier is te mooi om in de kast te blijven liggen. En eerlijk gezegd... ik moet vaker de prachtige DSP gebruiken, maar het is zo moeilijk om in die mooie 12" x 12" bladen te snijden. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Wil je meer weten over hoe je zelf aan een Hostess Set kunt komen? Kijk dan snel onder het kopje bestellen. Uiteraard mag je mij ook altijd een mailtje sturen op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je zo snel mogelijk een antwoord!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten