donderdag 6 juli 2017

Vakantie!

Vorige week ben ik jarig geweest en het is inmiddels een traditie geworden, dat ik dan een kleinigheidje trakteer aan mijn collega's. Omdat het einde van het schooljaar in zicht is, zijn er een heleboel kinderen die trakteren omdat ze in de vakantie jarig zijn. Daarom kies ik er bewust voor om niet iets eetbaars te trakteren.

Door het weekje kamp, heb ik mijn traktatie een weekje opgeschoven. Daarom heb ik gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om het te combineren met de welverdiende vakantie die voor de deur staat.

Hier heb ik er 30 van gemaakt!


Omdat het een hele drukke periode is, heb ik er deze keer voor gekozen om de "zakjes" te kopen bij één van mijn favoriete budgetwinkels, maar deze zakjes zijn ook heel eenvoudig te maken van de prachtige DSP papier van Stampin'Up! De kaartjes die erop zitten zijn 7 cm bij 7 cm en deze heb ik bestempeld met de Cool Treats stempelset. Ik heb de kleuren Flirty Flamingo, Bermuda Bay en Melon Mambo gebruikt, omdat deze kleurtjes het beste bij de zakjes pasten.


In het zakje heb ik een verfrissingsdoekje en een koelelementje gedaan. Het volgende heb ik in het kaartje geschreven.


De reacties waren geweldig, dus ik zeg "Missie geslaagd!" Fijne vakantie allemaal lieve collega's!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten