vrijdag 5 mei 2017

Teamavond Lovely Stampers

Gisteravond waren wij met zo'n 15 teamgenoten bij elkaar voor onze maandelijkse teamavond. Ik had voor deze keer mijn dochter Marit meegenomen, omdat zij ook graag kaartjes/projectjes maakt. En omdat
het nog vakantie is, kon zij gewoon een keertje mee! Gezellig!

Hélène had voor ons een aantal projecten bedacht met de Wood Words stempelset, de Wood Crate Framelits Dies en de Wood Textures DSP stack uit de nieuwe jaarcatalogus.




Zoals je kunt zien, zijn wij lekker druk geweest. Ons eerste project was het "kratje" met 4 kaartjes erin. Een soortgelijk project hadden wij al tijdens Onstage Live gemaakt, maar niet alle teamgenootjes zijn daarbij aanwezig geweest, dus het was echt heel leuk om het nog een keer te maken.



Ik vind het echt een geweldig project. Het lijkt bijna alsof het kratje van echt hout gemaakt is, vind je ook niet? Toch is het kratje echt van designer papier gemaakt (Wood Textures DSP stack). Voeg 4 kleine envelopjes toe en je hebt een prachtig kadootje om aan iemand te geven als je op bezoek gaat.




Onderstaande kaartjes kun je bijvoorbeeld gebruiken om aan een bos bloemen of een plantje te hangen. Zijn ze niet schattig? De kaartjes zijn 5 cm x 5 cm. 




Als laatste hebben wij ook nog een kaart gemaakt met de Wood Words stempelset. Het is een vrij eenvoudige kaart, maar door de embossingfolder Sparkle die wij gebruikt hebben, wordt hij toch ook weer wat specialer.



Al deze producten staan in de nieuwe catalogus die op 1 juni in zal gaan. Op 
1 juni zal ik een digitale versie van de catalogus op mijn blog plaatsen. 

Heb je vragen over dit project? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik beantwoord je mail zo spoedig mogelijk. Voor bestellingen kun je dit mailadres uiteraard ook gebruiken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten