maandag 29 mei 2017

Magie!

Vandaag een magisch kaartje op mijn blog. Aanstaande donderdag hebben we de laatste teamavond voor de zomer. Omdat een teamgenootje voor het laatst is, heb ik een kaartje gemaakt. Omdat zij zelf ook heel creatief is, wilde ik wel een speciaal kaartje maken.

Dit is het geworden......


Op het eerste gezicht is dit een heel recht toe recht aan kaartje, maar kijk eens wat er gebeurt als ik aan het touwtje trek!


MAGIE!!!!


De zwart-wit bloem verandert in een gekleurde bloem!
Het was even stoeien, maar aan de hand van de aanwijzingen van Dawn van Dawn's Stamping Thoughts is het mij toch gelukt.

Het was echt geweldig om dit kaartje met magie te maken.

Heb je vragen over dit project en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com


Gebruikte producten

  • Pear Pizzazz cardstock 
  • Melon Mambo cardstock
  • Whisper White cardstock
  • Window Sheet
  • Stempelset: Garden in Bloom
  • Stempelset: Dragon Fly Dreams
  • Petite Petals Punch (retired)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten