dinsdag 25 april 2017

Special Reason

Vandaag heb ik voor het eerst mijn Watercolor Pencils uitgeprobeerd. Ik weet het..... Ik ben een laatbloeier hihi. Heel Stampin'Up! heeft ze allang uitgeprobeerd, maar ik heb ze nu pas net binnen. Ze zijn echt geweldig!. Ik moet nog een beetje oefenen, maar ik ben reuze trots op het eindresultaat.




De bloem en de blaadjes uit de Special Reason stempelset heb ik gestempeld op een stukje Shimmery Paper en daarna ben ik de inkt gaan blenden met de blenderpen (je kunt dit ook met een aquapainter doen). Om de accenten aan te leggen heb ik de Watercolor Pencils gebruikt in de kleuren Rich Razzleberry en Old Olive. Ook nu heb ik de blenderpen gebruikt. De tekst komt uit de Nederlandse stempelset 'recht uit het hart". Dit is het resultaat van iets dichterbij.

 
Ik ben best trots op mijzelf! 

De aankomende periode zul je deze set wat vaker voorbij zien komen, want helaas staat hij op de "retiring list" en moeten wij afscheid gaan nemen van deze prachtige set. Op het moment dat ik dit bericht plaats is de stempelset en de bundle nog verkrijgbaar, maar het is wel OP = OP.  Wil je hier meer informatie over? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten