donderdag 27 april 2017

So in Love

Deze week blijf ik heerlijk in de bloemetjes. Al is het alleen maar omdat ik zou willen dat de temperatuur wat omhoog gaat hihi......... Helaas hebben we dat niet in de hand!

Voor deze kaart heb ik de So in Love stempelset gebruikt. Deze set had ik gekregen tijdens Onstage afgelopen November en ik had hem nog helemaal niet zo vaak gebruikt. Omdat deze set op de "retiring list" staat, heb ik mijzelf uitgedaagd om hem alsnog regelmatiger te gaan gebruiken. Uiteraard kon ik het niet laten om deze bloem te combineren met gestanste bloem uit de Special Reason bundle.



De basiskaart en de banner heb ik gemaakt van Crumbcake cardstock. Verder heb ik Whisper White cardstock gebruikt. Na het stempelen van de kleine bloem, heb ik deze ingekleurd met de Watercolor Pencils in de kleur Rich Razzleberry. Daarna heb ik de blenderpen gebruikt. Op de achtergrond heb ik het kleine bloemetje gestempeld in de nieuwe kleur Powder Pink.  Als laatste heb ik het randje van de "flap" van de envelop gestempeld.


En dan toch nog even van dichtbij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten