zaterdag 22 april 2017

Lovely Stampers Facebook Hop



Dit project heb ik gemaakt voor de allereerste Facebook Hop van de Lovely Stampers. Via Facebook kun je 'doorhoppen' naar de Facebookpagina EN de prachtige projecten van Frederique, mijn teamgenootje. Met deze blog wil ik je graag wat meer laten zien van mijn project.

Ik liep onlangs in mijn meest favoriete low budget winkel en daar zag ik het volgende liggen.

Afbeeldingsresultaat voor action mini bellenblaas huwelijk

Mini bellenblaasjes die normaal gesproken bij bijvoorbeeld een huwelijk gebruikt worden. En zo is mijn thema voor deze FB hop ontstaan. Huwelijk!


Allereerst wilde ik graag een elegante kaart maken. Deze kaart is niet alleen te gebruiken om mensen uit te nodigen voor een huwelijksfeest, maar zeker ook om juist een bruidspaar te feliciteren met hun huwelijk. Als je de kaart openklapt ziet hij er als volgt uit.


De bloem in het midden van de kaart heb ik geknipt uit een stuk Fresh Floral DSP in Powder Pink (en dit is gelijk een sneak peek van één van de nieuwe producten uit de nieuwe jaarcatalogus die in juni in zal gaan). Om de kaart 'dicht' te houden heb ik een strik van lint gemaakt.


Voor zowel de kaart als voor dit theelichthoudertje heb ik de Detailed Floral Thinlits Dies gebruikt om de prachtige bloemen uit te stansen met de Bigshot. Is het niet prachtig?


Als laatste een foto van de "boosdoener", de bellenblaas! Door alleen maar een strookje DSP op de bellenblaas te plakken, past deze bellenblaas helemaal in het thema!


Dit was mijn bijdrage aan onze eerste Facebook Hop. Wat leuk dat je langs bent geweest en ik hoop dat je het leuk vond. Graag tot een volgende keer!

Wil je op de hoogte blijven van mijn nieuwe projecten op mijn blog? Schrijf je dan nu in (zie linkerkolom) en ontvang een mailtje als ik iets nieuws op mijn blog heb geplaatst. Daarnaast zou ik het ook heel leuk vinden als je mijn Facebookpagina wilt volgen/liken, want daarmee begon deze hop natuurlijk!

Heb je vragen over mijn project en/of de producten die ik gebruikt heb? Stuur mij dan een mailtje op danielle.kassing@gmail.com

Graag tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten