vrijdag 24 maart 2017

Workshop Lift me Up!

Gisteren heb ik mijn tweede workshop gehouden. Voor deze workshop had ik gekozen om met de Lift me Up! bundle te werken in combinatie met de Carried & Away DSP. We hebben twee kaartjes gemaakt en een Explosion Box. Het waren arbeidsintensieve projecten, maar de dames hebben keihard gewerkt en het resultaat was prachtig. Het was weer een super gezellige middag!


Dit zijn alle projecten bij elkaar!

Als eerste zijn wij met een makkelijk kaartje begonnen. Deze had ik geCASEd uit de voorjaars-/zomercatalogus. De catalogus staat boordevol met ideeën, dus blader hem eens een keertje door!


Op de basiskaart zit een mat van Whisper White cardstock. Hierop heb ik gestempeld met de Timeless Texture stempelset in de kleuren Mint Macaron en Crumbcake. De wolkjes zijn gestempeld met de Lift me Up stempelset in Crumbcake. De luchtballonnen zijn op een stukje Crumbcake cardstock gestempeld in Real Red en Pacific Point.  Natuurlijk kon een glimmertje ook niet ontbreken.


Dit kaartje is een zogenaamd Easel Card en deze kaart heb ik van Pinterest gehaald. Sue Vine heeft het voorbeeld gemaakt. Is hij niet prachtig? Het was voor de dames heel wat stanswerk, maar ik weet zeker dat ze het de moeite waard vonden.


Als laatste hebben een Explosion Box gemaakt. Als je mijn blog volgt, dan heb je deze al een keertje voorbij zien komen. Deze keer hebben we net wat andere motieven uit de Carried & Away DSP gekozen, maar ook nu weer is hij geweldig geworden.


En dit is dan de binnenkant. De dames gingen trots de deur uit met drie geweldige projecten! Op naar de volgende workshop op 11 april a.s.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten