maandag 6 maart 2017

Totally Cool Weekend!

Sommigen van jullie hebben het al voorbij zien komen op mijn facebookpagina. Ik ben afgelopen weekend naar het Totally Cool Weekend in Gaanderen geweest. Hélène den Breejen en Jolan Meurs hadden dit weekend georganiseerd met de hulp van Daphne en wat een geweldig weekend was het.

Wij verbleven in de Bongerd in Gaanderen. Dit is een prachtige omgebouwde stal, waar je met 32 mensen kunt verblijven. Er waren
4 4-persoons kamers en de rest waren allemaal 2-persoons kamers. Elke kamer had een eigen toilet en douche en het hele huis zag er mooi en verzorgd uit. Daarnaast zijn wij door de dames enorm verwend met allerlei lekkers bij het ontbijt, lunch en diner. En natuurlijk ook met tussendoortjes. Bij de bingo op zaterdagavond waren er ook geweldige prijzen te winnen. Helaas ging ik met een troostprijs naar huis. Een cd van Jan Smit! Maar wat een lol hebben wij gehad met z'n allen zeg!

Er waren 18 dames aanwezig en allemaal hebben wij keihard gewerkt om dit project af te krijgen. Een project life album! Ik had nog nooit een project life album gemaakt, maar wat een mooie manier (en vrij eenvoudig door het gebruik van de 'photo pocket pages') om een prachtig naslagwerk te maken. Je kunt op deze manier je hobby combineren met foto's en journalling.


Dit StampinUp! kraft album hebben wij helemaal opgezet met de Cool Treats Bundle. Een prachtige zomerse stempelset met de geweldige Frozen Treats Framelits Dies. Daarnaast hebben we ook gebruik gemaakt van de Tasty Treats Specialty Designer Series Paper en de Tasty Treats designer Washi Tape.

Hierbij een paar indrukken van mijn album.






Omdat mijn album uit 24 pagina's bestaat, heb ik een filmpje gemaakt. Wil je alle pagina's zien? Dan wens ik je heel veel kijk plezier.




Het was hard doorwerken, maar ik ben reuze trots op het resultaat. Het enige wat ik nu nog ga toevoegen zijn foto's, verhaaltjes, toegangskaartjes, etc. zodat het een prachtig naslagwerk wordt. 

Wil jij ook mooie projecten/kaarten gaan maken met deze prachtige producten van StampinUp!? Stuur  mij dan een email (danielle.kassing@gmail.com) en ik verzorg je bestelling graag. Klik in de rechterbalk op het plaatje voor de jaarcatalogus en de lente/zomercatalogus om de betreffende catalogus te bekijken. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten