woensdag 22 februari 2017

Workshop Dragonfly Dreams


Vandaag had ik mijn allereerste workshop bij mij thuis. Een vriendin had zich opgegeven, dus dat was reuze gezellig. Ik vond het van tevoren heel spannend om aan workshops te gaan beginnen, maar ik ben blij en trots dat ik het gewoon gedaan heb. Dit smaakt zeker naar meer!

Wij hebben de volgende projecten gemaakt. Bij deze projecten stond de Dragonfly Dreams Bundle centraal.


Deze eerste kaart is vrij eenvoudig van opzet, maar wat een prachtig resultaat. Ik wist niet of mijn vriendin eerder al eens had gestempeld, dus vandaar dat ik met de basis begonnen ben. Wat is stempelen nu eigenlijk! Zoals je kunt zien, heb je niet veel nodig om een prachtig resultaat te krijgen.


Bij de tweede kaart hebben we wat meer techniek gebruikt en wel het werken met een aquapainter. We hebben als basis shimmer paper gebruikt, dus vandaar de 'glitter'. Het resultaat is echt prachtig geworden!


Als laatste hebben we een doosje gemaakt waarin je 4 theelichtjes kunt stoppen. Leuk om iemand kado te doen als je bijvoorbeeld op visite gaat. Het is echt een kleinigheidje, maar zo leuk om te geven. Met dit doosje wilde ik laten zien, dat je ook andere dingen kunt doen met de cardstock en de stempelset, want voor de bodem van het doosje hebben wij onze eigen DSP ontworpen. 

Wil jij ook eens een workshop komen volgen? Dat kan! De eerstvolgende workshop geef ik op donderdag 9 maart a.s. en dan zal de Lift me Up! Bundle centraal staan. Op de workshop pagina staat meer informatie. Wil je je opgeven? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com

Heb je vragen over de Dragonfly Dreams Bundle of over de gemaakte projecten, dan kun je mij uiteraard ook een mail sturen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten