vrijdag 17 februari 2017

Lift me Up! bundle

Vandaag een eenvoudig kaartje met de Lift me Up! Bundle.

Mijn vriendin heeft een nieuwe baan bij "ons cluppie" FC Utrecht en om haar te feliciteren heb ik deze kaart bewust in de kleuren van de FC gemaakt.


De grote luchtballon is gestanst met de Up & Away Thinlits. Is hij niet prachtig? De kleuren die ik gebruik heb voor deze kaart zijn: Whisper White, Real Red, Pacific Point en Smokey Slate. En uiteraard moest er ook wat bling op de kaart, dus heb ik de Rhinestone Basic Jewels op de luchtballon geplakt.



De 'bundle' bestaat uit de Lift me Up! stempelset en de Up & Away Thinlits Dies. Beide sets zijn apart verkrijgbaar, maar koop je ze samen in de 'bundle' dan krijg je een korting van 10%.

Lift Me Up Clear-Mount Bundle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten