vrijdag 10 februari 2017

Dragonfly Dreams Bundle

Vandaag nog een prachtige bundel uit de voorjaars-/zomercatalogus in de spotlights. De Dragonfly Dreams Bundle. Ook deze set stond gelijk hoog op mijn verlanglijstje bij het zien van de nieuwe catalogus. Vooral de Detailed Dragonfly Thinlits Dies zijn geweldig! Samen met de Dragonfly Dreams stempels is het een geweldige set.

Het kaartje van vandaag heb ik "gecased" van Hélène den Breejen. Ik zit in haar team en zij is een geweldige inspiratiebron voor mij. Elke dag zie ik van haar kaartjes voorbij komen en regelmatig gebruik ik haar kaartje als basis en geef ik er mijn eigen draai aan. Soms maak ik een kaartje één op één na. Zo ook die van vandaag. Ik heb iets andere kleuren gebruikt en de techniek heb ik nog niet helemaal onder de knie, maar het resultaat vind ik prachtig geworden.


Op de basiskaart van Thick Whisper White cardstock heb ik een mat van Sweet Sugarplum cardstock geplakt. De libelles zijn uitgestanst met de Detailed Dragonfly Thinlits Dies. Deze libelles zijn ook heel makkelijk los te knippen zodat je ze apart kunt gebruiken. De achtergrond heb ik eerst bestempeld met Sweet Sugarplum en Dapper Denim (ik heb wel eerst een keer afstempelen om de tint wat zachter te krijgen) en daarna heb ik het vochtig gemaakt met een Stampin' Spritzer. Op deze manier gaat de inkt door elkaar lopen en ontstaat er deze achtergrond. De tekst komt uit de Endless Birthday Wishes.


De Dragonfly Dreams stempelset en de Detailed Dragonfly Thinlits Dies zijn beide apart verkrijgbaar, maar als je ze als bundel aanschaft, dan krijg je een korting van 10%.

Wil je deze set zelf ook een keer uitproberen? Kom dan gezellig langs bij mijn workshop op 22 februari 2017. Kijk voor meer informatie bij het kopje workshop.


Dragonfly Dreams Bundle
Bestelnr. 144728
Endless Birthday Wishes
Bestelnr. 140273

Sweet Sugarplum Stampin’pad
Bestelnr. 141395

 
Dapper Denim Stampin’pad
Bestelnr. 141394

Stampin’ spritzer
Bestelnr. 126185




Geen opmerkingen:

Een reactie posten