maandag 30 januari 2017

So Very Much!

Wil je iemand bedanken? Dan is de "So Very Much" de meest ideale stempelset. Kijk eens naar de enorme Thank You op deze kaart. Prachtig hé?


De kaart is gemaakt van Thick Whisper White cardstock. De bloemen zijn gestempeld met de Avant Garden stempelset in Dapper Denim en Mint Macaron. De twee tinten blauw zijn beide met Dapper Denim gestempeld, maar bij de ene bloem heb ik de inkt op volle sterkte gebruikt en bij de andere bloem heb ik de stempel eerst een keer afgestempeld. Zo kun je met één kleur meerdere tinten maken. Op de achtergrond heb ik met de Timeless Textures lichte vlekjes in Crumb Cake gestempeld. Ook hierbij heb ik gebruik gemaakt van het afstempelen. De Thank You heb ik met koper embossingpoeder ge-embossed. Helaas is dit niet te zien op bovenstaande foto, maar kijk deze foto eens?


Wat een  prachtige glans hé! Uiteraard ben ik deze keer ook niet de binnenkant en de enveloppe vergeten. Dit maakt het kaartje toch af vind ik persoonlijk.



De Avant Garden en de So Very Much stempelset zijn tot en met 31 maart 2017 gratis te ontvangen bij een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten) of meer. Voor elke € 60,= mag je een gratis product uit de Sale-A-Bration catalogus kiezen (klik in de balk hiernaast de catalogus aan en bekijk de catalogus online). 

Heb je vragen over dit kaartje, de producten van Stampin'Up! of wil je een bestelling doen? Neem gerust contact met mij op via danielle.kassing@gmail.com Ik help je graag!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten