vrijdag 20 januari 2017

Mini-album


Deze mini-album heb ik gemaakt, omdat mijn schoonouders dit weekend 45 jaar getrouwd zijn. Ja, ja het feesten houdt niet op! Het is voor het eerst dat ik een mini-album gemaakt heb. Meestal maak ik kaarten of doosjes, maar dit was echt geweldig om te doen.


De basis van deze album is gemaakt van één vel cardstock van 30 cm x 30 cm in Real Red. In het hele album heb ik gebruik gemaakt van de Sending Love DSP uit de voorjaars/zomercatalogus. Het is geweldig papier om mee te werken en erg veelzijdig. Zoals je kunt zien, heb ik 'Tags' tussen de pagina's gestopt. Deze tags zijn gemaakt met de Scalloped Tag Topper Punch. Hierop zullen wij een persoonlijke wens voor het bruidspaar zetten! Hieronder volgende de foto's van de aparte pagina's. Soms zit er een pagina tussen waar alleen maar DSP op zit. Op deze pagina's heb ik naderhand foto's geplakt van het bruidspaar.


Uiteraard heb ik weer gebruik gemaakt van de Number Of Years om de cijfers uit te stansen. Op de andere pagina heb ik de Balloon Bouquet pons gebruikt om deze geweldig ballonnen uit te ponsen.


De hartjes op de linker pagina komen uit de stempelset Lift Me Up en ik vond ze erg toepasselijk. De lieveheersbeestjes komen uit de set Love You Lots. Na het stempelen, heb ik ze ingekleurd met de blenderpen.


Deze geweldige luchtballonnen komen uit de stempelset Lift Me Up. Deze set staat in de voorjaars/zomercatalogus en kun je samen met de Up & Away Thinlits Dies komen. Als je ze als bundel koopt, dan bespaar je 10%. Toen wij de catalogus in handen kregen, was dit de eerste set die mij opviel en deze set stond dan ook bovenaan mijn verlanglijstje.


Op deze pagina's komt het Sending Love DSP geweldig tot zijn recht. Op de rechterpagina heb ik later een foto geplaatst.


Op deze bladzijde heb ik een klein accentje gemaakt door met de Grateful Bunch stempelset de bloemen te stempelen en deze uit te ponsen met de Blossom Bunch. In het hart van het bloemetje heb ik een Rhinestone Basic Jewel geplakt om het net even af te maken met een glimmertje.


Deze prachtige bloemen heb ik met de Stylish Stems Framelits Dies gestanst met de Big Shot. Vind je ze niet mooi?


Ik heb het album gesloten met een strikje.

Ik hoop dat jullie dit een leuk project vinden. Ik heb in ieder geval heel veel plezier gehad bij het maken. En dat is waar het eigenlijk om gaat. Heb plezier in wat je doet!

Heb je vragen over dit project of wil je de gebruikte producten bestellen? Stuur dan een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en dan verzorg ik graag deze bestelling voor je. Bij besteding van meer dan € 60,= (exclusief verzendkosten), dan heb je recht op een gratis item uit de Sale-A-Bration catalogus.

2 opmerkingen:

  1. WOWWW !!! Super mooi geworden, wat een plaatje om te krijgen en te geven! Veel plezier en proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen