dinsdag 31 januari 2017

Januari 2017

Wat is januari een geweldige creatieve maand geweest zeg. Begin van de maand ging deze blog live samen met mijn Facebook pagina (Danielle Kassing Stamp Along ook wel te vinden met de zoekterm @stampalong). Ik had ik het voornemen om drie keer per week iets te plaatsen en dit is zeker gelukt! 

Ik ben best wel trots op mijzelf, want wie had er nu ooit gedacht dat ik een 'blogger' zou gaan worden! Ik vond het eerst best spannend, want zouden er wel mensen geïnteresseerd zijn in mijn kaartjes? Zou ik computertechnisch überhaupt wel een blog kunnen maken? En het antwoord is volmondig JA! Ik heb een heleboel bijgeleerd de afgelopen maand, vooral op computergebied, maar met de hulp van mijn teamgenootjes is het zeker gelukt. 

Ik heb op dit moment 92 volgers en ik ga vol enthousiasme op naar de 100. Dit moet kunnen lukken, toch? Om jullie te bedanken voor jullie steun, heb ik alle kaartjes van Januari op een rijtje gezet. Dank jullie wel en heel veel kijkplezier!

 Trots!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten